Canım bende de pco var bekarlığımdan beri Bebiş normal olması bekleyip sabretmeye bağlı biraz ama insan yıpranıyor ama şöyle de bi avantajı var dr takibi iyi olursa tüp bebekte pcolu olarak şansımız daha yüksek çünkü fazla yumurtamız oluyor doktorum bana bunu söylediğinde bu bile umut olmuştu bize ve şu an ilk denemede tüp bebişime hamileyim 🥰 rabbim tez vakitte sana da yaşatsın inşallah iyi düşün iyi olsun 😘