Öncelikle Allah bütün hamileleri kazasizca evladına kavuştursun inşallah 🤲
37+6 Dün sabahtan beri hafif hafif sancılarım vardı ama çok önemsemedim ilerleyen saatlerde sancı sıklaştı yuruyemedim tabi ki bu sıra da hiç oturmadim zaten 3 gündür temizlik yapıyordum 2.5 buçuk yaşında oğlum var onun arkasında kosturdum kucagimdan hiç inmedi gece sancılarım iyice sıklaştı 5 dakika da bir olmaya başladı hemen kalkıp duş aldım Meryem Ana eli otunu suya ıslattım ve Meryem suresi Felak nas Ayetel Kürsi okudum suya sonra 5te hastane yolunu tuttuk geldiğimde ebe muayene etti ve doğumun başladığını 7 cm yüzde 60 açıklık olduğunu söyledi. Doğumhaneye çıktım lavman yapıldı tekrar ebe muayene etti ve 9 cm olmuştu suyumu patlattı ve masaya aldı sancı gelince ıkınmami söyledi kesi attı ve 3. İkinmada bebeğim doğdu 🤲🤲 biraz dikişim çok 😣 bebeğim gayet sağlıklı doğdu ama nefesinde problem olduğunu söylediler kuvoze aldılar şuan kuvozde başka hastaneye götürüldü burada ki yoğun bakım dolu olduğu için 😢 Eşim orada bebeğimizi bekliyor süt götürüyor durumu iyiymiş nefesi düzelmiş inşallah yarın çıkarırlar lütfen dua edin 🤲🤲 Allah kucağınızı boş bırakmasın sağlıkla gelsin yavrularıniz 🤲🤲❣️❣️❣️❣️