Vrl Ah bende aynı durumdayım 38+4 olcaz ama sancı vs çıkmadı nst de buzamana kadar kendim de hissetmiyorum pilates topunda hareket ediyorum, evin bütün yerlerini sildim yerdeyken, merdiven inip çıkmak lazımmış birde onu henüz yapmadım squat yapıyorum ananas yiyin diyen var , ahududu çayı .. Ama hepsini yapıpta gelmeyen bebeklerde var çok kasmasam mı diyorum 😊nasılsa kendi istedikleri zaman geliyorlar 😌