Pamugunannesi1 So12345678 Anneliğin ne demek olduğunu sorumluluğunu bilmesini ve görmesini isterim ama etkisinde kalırım giremem dedi bende saygı duydum
Lulemom Ben girsin isterim ama eşim etkilenirim ben diyo girmek istemiyo. O yüzden bişi diyemiyorum. Ama bence girmeli. Sonuçta 9 ay taşımak kolay değil. Ağrısını sacını çekmek. Manevi olarak elini tutup destek olması bence güzel bişi, acıya ortak olmuş oluyo
Gururunannesi Lulemom bnde istiyorum yanımda olmasını ama giremem seni öyle görmek istemiyorum dayanamam diyor . Bnde zorlamiyorum . Hastanede çalışıyor zaten onun çalıştığı yerde doğuma gidicem. Ama o korkuyor diye bnde ustelemiyorum
Merkun Ben girmesini istiyorum allah nasip edersede yanımda olacak. O benim en büyük destekçim ve minik yavrumuzun her anını görmesini isterim, ilk ağlamasını, ilk dokunmayı birlikte yapalım isterim..
Mondly So12345678 benim ki ilk oğlumda mecburen girdi dil bilmiyordum epidural iğnesini görünce bayılmıştı 😂 sonra sezaryen dediler ben gelmeyim iğnede bayıldım orda ölürüm dedi 😂 şimdi ikinciye hamileyim ve doktor sezaryen de olsa normal de olsa sen girmek zorundasın dil bilmiyor ani bir durumda biz ne yapacağız soru sorsak cevap alana kadar eşine bir şey olabilir dedi mecbureb girecek şu an kendini odaya kapattı işim var diye çıkmıyor 😂 ödü kopuyor ödü 😂😂😂
Gugugugu0 Valla benim eşim doğumuma mecburen girdi dil bilmiyorum diye hatta beni o doğurttu diyebilirim hep söyler sende anladım anneligin ne zor birsey olduğunu hakkin ödenmez diye ama iyiyken der bunları kavgaliyken sanki o doğurdu o cekti onca şeyi gibi davranir valla insanda merhamet olmadıktan sonra girse ne girmese ne değişen birsey yok 🙄