Alev16 şöyle ankilozan spondilit hastasıyım. İlaç içmekten daha zararsız olduğunu düşünüyorum. Endol coraspin ve parol içebiliyorum sadece. Araştırdığımda coraspin hariç uzun süreli bu ilaçların kullanımında doğum sonrası bebekte bazı etkiler görülmüş. Uzun süreli kullanım >20 den fazla gebelik boyunca. Yani endol ve parolu eledim sayılı içmişimdir.
coraspin her gün 2 tane ağrım şiddetlenince 6ya kadar çıkıyorum yine romatoloji doktorumun tavsiyesi ile.
ama at kestanesini içmiyorum sonuçta. Ağrılarım dayanılamayacak boyuta geldiğinde azcık sürüyorum yatmadan onun da deriden emilip toksik boyuta geçmesi için bütün paketi bitirmem gerekiyor bence. 32. Haftamdayım. Yarım paket sürmemişimdir 😍