Yildizparlak Rahim filmi çekildikten sonra dış gebelik yaşayan var mı bende yeni bir dış gebelik geçirdim bu ay rahim filmi çekindim sanki gebelik belirtim var gibi ama dış gebelik olmasından korkuyorum.
aslidbd Yildizparlak ben dış gebelik geçirdim bu ay 2 ay önce de rahim filmi çekilmiştim ama ikisini hiç bağdaştıramıyorum. Siz nasıl böyle bir bağlantı kurdunuz?
Damlapolatt Rahim filminden sonra hamile kalanlar cok diye duymustum kanallar acılıyormuş diyorlardı normal gebelik olabilir sizinki