Selamünaleyküm canlar sizlere bir sorum olacak korona geçirmiştim sonra koku ve tadım gitmişti baya bi süre sonra geldi fakat herşeyden kötü koku ve tat alıyorum bi ara sürdü sonra bu benden gitti şimdi hamile olduğumda tekrar geldi ne yiyebiliyorum kokulardan midem bulanıyor yemekler bile yemek kokmuyor böyle birşey başından geçen var mı varsa neler yaptınız hangi doktora gidilmeli ?