Kızlar merhaba
21 haftalıkken covid oldum, çok şükür hafif geçirdim bu süreci, ateşim cok olmadı iyi beslendim sadece oksapar kullandım 10 gün, ağrım oldukca da minoset aldım.
şimdi sizlere sorum şu: covid sonrası hamileliğiniz nasıl gecti, nelere dikkat ettiniz, doğuran varsa bebekte vs bi sıkıntı oldu mu?
hepinize sağlıklı doğumlar şimdiden.