Kubra_nur21 yıllardır demir eksikliği yaşıyorum özellikle ferittinim hep yerlerdeydi. 6 ay ilaç kullanıyodum düzeliyodu 2 ay sonra yine aynı oluyodu. Her türlü teste girdim kontrele gittim. doğal pekmezlerdi falan herşeyi denedim, En son doktor yapacak bişi yok böyle ara ara ilaç kullanıcaksın dedi. Hamileliğim ilk haftalarında yine düşüktü. İlaç kullanıyorum hala hatta doktor yetmemişse serum şeklinde vericez demişti. daha geçen hafta kan verdm bu sefer düzelmiş.