Minicikkiz Herkese hayırlı akşamlar kızlar. Daha yeni hamileyim. Ama çatlak vs ilgili hiç bir bilgim yok. Mesela çatlaklar nerelerde çıkıyor. Daha zaman var ama postlarda bilmediklerimi genelde not alıyorum 😊 sıra catlakta. Ne zaman başlıyor ve ne kullanmamız gerekiyor 🙏
Gull_94 Minicikkiz hamıleyken genelde gobekte gorulur catlak dogumdan sonra asıl bellı oluyo kasık bolgesı bacaklar gobek ve arkaya dogru catlıyo benım gordugum ksıılerdr hep boyleydı genetık bence ama onlemek ıcın badem yagı hındstancevızı yagı kullananlar var 😇
Busehnm Minicikkiz goguslerde karın ve belde, bacaklarda her yerde olabiliyor:) kilo alımıniza ve biraz da genetikle alakalı olarak. Ne zaman oluşacağı da belli olmuyor başlamakta fayda var bence . Ben 3.aydan beri, vazelin kullanıyorum.
Taze_gebe Minicikkiz benim hiçbişeyim yoktu lierac kullanıyorum (düzensiz😞)ortalsrda geziyodum ooo hiçbişeyim yok diye bi anda göbeğim altı anam damar damar ben de bembeyaz un gibi süt gibiyim🤣 şoklara girdim ama inan umrumda değil eşim pozitif ben neg çıkmıştım ama koku alamıyorum bebeğe bişe geçmesin de çatlıyım kafasındayım😞
Gozde94 Ben hindistan cevizi yağı kullandım arkadaşım önermişti hem doğal diye onda da bende de hiç çatlak olmadı inşaalah sanada iyi gelir sabah akşam karın çevrene sür ben kalça etrafımada sürdüm şuan 32+6 bir tane çatlağım olmadı
Busehnm Taze_gebe yasak değil danışarak kullanıyorum, oluşmuş catlaga hiçbir şey fayda etmiyor ki :( benim de eskiden oluşan çatlaklarim var elancly kullanmıştım bir ara rengini açmıştı sadece https://www.dermoeczanem.com/elancyl-gel-correcteur-vergetures-olusmus-catlaklar-icin-75ml
BegumIscanTunc Minicikkiz doktorum bana kalça,göbek,göğüs, kol buralara çatlak kremini uygula dedi birde kasık bölgesine uygula demişti
Taze_gebe Busehnm 😨ay öyle morumsu renk mi kalacak ben çok beyazım hoş oram görünmeyecek ama olmadı güxellik merkezi tarzı biyere giderim
Busehnm Taze_gebe paylaştığım ürün benim çatlakların rengini açtı ama hamilelikte kullanılmaz büyük ihtimalle