zeynepylmz 36+2 haftalık hamileyim kızlar ve bugün bebeğimin hareketleri oldukça yavaş evet hissediyorum ama çok net ve güçlü değil endişeleniyorum yarın dr randevum var ama acile mi gitsem?
Nesibe92 zeynepylmz canim günü gününü tutmaz hem dedigin gibi buyudgu icin yeri daraliyo eskisi gibi hareket bekleme dedi doktorum banada bizde 36+5 iz 1 haftadir daha az ve daha sert hissediyorum ama normalmis hem basasagi duruyo hem daraliyo dedi doktorum