Kesinlikle vermemek gibi bi şansları yok. Bende o zamanki işimden o şekilde ayrıldım. Önemli olan istifaya evlilik sebebi ile işi bırakıyorum ve bütün haklarımı talep ediyorum yazmanız. Bizimde biraz sıkıntılı bi yerdi herkes alamazsın vermezler dediler ama ben pabuç bırakmadım 😂