14+6 haftalığım tuttum çok enerjiktim taki bir ton ütü yapana kadar 😂 sonra gelen bir baş dönmesi sonra market alışverişi falan filan derken görümcemde yaptık iftarı iftardan sonra yediklerimi hoppp tuvalete attım 😢 ama orucumu bozmicam vücüda zararı olmadığı için yarardan başka bir şey değil hem imanımız güçleniyor hem vücut kendine geliyor 🤲🏻 Ramazan ayı gelince daha bir mutlu oluyorum namazlarımı asla aksatmam ibadetimi yaparım normalde ama unutuluyor dünya telaşına kapılıp