Harbi bazı kadınların kafaları enterasan hayır ne yaşıyorsunuz merak ediyorum ,bir haftada en az 100 başlık gördük bu oruç ile ilgili ,hayır ilk üç ay beş ay bebeğin takviye su ihtiyacı var mı var,artı doktorlar ne diyor tavsiye etmiyoruz , e ben tutmak istiyorum diyor gelip bide başlık açıyorlar tutsam mı diye tutacaksan ,tutmayacaksan bize ne soruyorsun? Dinen de bir sakıncası yok ,kaza yapılabilir mi evet ,er o zaman ne diye bu kasılma ,sonra öyle oldu böyle ,eskiler tutmuş annem kayınvalidem falan ,e tut o zaman,bir haftadır 100 başlık gördük ,hayır cevaplarda aynı daha neyin peşindeler anlamadım ,not:başlığa açan arkadaşa değil lafım genel olarak yazmak istedim ve eminim herkes bunun farkında