1anne98 Bugün ikili test kan sonucumu göstermeye gittim bende doktora. Down sendromunun yanında iki genetik rahatsızlığa da bakıldığını söyledi. Tabi ki bunların kesin olmadığını, sadece tahmini sonuçlar olduğunu bilmemiz gerekiyor. Ben doktorum istediği için yaptırdım. Düşük risk grubunda olduğum için üst taramaları istemediğini söyledi doktorum.