Gupssse Insallah hepimiz için son kısıtlama olur ve biter artık bu mikrop psikoloji kalmadı kimse de;(
Oykuaygun Gupssse son olacağını hiç sanmıyorum. Her konuşmada aynı şey azalma olmazsa daha sert kısıtlamalar gelecek vs. Çocuk korkutur gibi… Doğru düzgün Bi yasak olmadığı sürece uzun seneler bu hastalık bizimle olacak gibi. Hakkımızda hayırlısı olsun
Durunbigeldim Gupssse ben hiç tatmin olmadım bu kısmı yasaklardan🤦♀️hayır yani şuan sıkıyorlar sözde yazın turizm açılsın diye ee sonra ağustosa doğru tekrar yasak kısır döngü oldu iyice
2bebekbirana Gupssse Keşke hiç açılmazsa devam etse bu kısıtlamalar ama işte bu kezde isletmeciler sıkıntı yaşıyor 😕
Lulemom 2 hafta Kısmi kapanma diyince bi an sadece market fırınlar açık herkes evinde olacak der sandım, ama sadece tek fark akşm 7 den sonra yasak yaptılar. Ha bide seyahat kısıtlaması geldi. Pek bi anlamı yok gibi
Nurgull__ Balbocegi_ bende onu düşünüyorum eşim asker ve bende memlekette doğum yapıcam diye bebeğin herşeyini anneme bıraktım ve doktorum falan hep orda bayramdan hemen sonra doğum olur diye planlanıyodu
Balbocegi_ Busraaa__ Benim 15 günüm kaldi 40ta olursa oda heran olabilir ama haftaya gelicekti ama simdi muamma
Busraaa__ Balbocegi_ az kalmis baya ☺ insallah sağlikla alirsin yavrunu kucagina o zamana kadar annen gelmis olur zaten
Nurayademir Nurgull__ bn de bayramdan snra memlekete dogum için gtmeyı dusunuyrm kendj aracımızla bnm eşim de asker ızin alıp umarım verirler
Nurayademir Nurgull__ amin İNŞALLAH 🤲🏻 Temmuzun 24 ü gbı doğumum ama burdaki doktrm 32 ye kdr gt ddı o yuzden uğrasıyorz suan 25 haftalığız
Nurgull__ Nurayademir bende 31+3 mayıs sonu haziran başı dediler bide bebeğim 2 hafta önden gidiyor yani 33 haftalık eşimde görevde cuma gelicek eve anca izin falan alırsam haftaya giderim galiba yani İnşallah gidebilirim
Nesuk Benim doğumum her an olabilir 38+3deyiz. Kayınvalidem şehirdışından gelecekti bebeğe bakarken yardım etmek için. Şimdi yine bütün planlamalar tepetaklak oldu🙄 bitsin gitsin artık şu hastalık ya Allah herkese sağlık versin de atlatalım şu dönemi hayırlısıyla.
Tugceakdgn Nesuk benimde ablam ve kayinvalidem gelecekti yaa uçakla uçak biletini fe almıştık biletler iptal mi edilir sizce