Kızlar hiç korkmayın ben iki.çocuk annesiyim iki gebeligimdede kanamam oldu ikisindede progestan kullandim o ilaç rahim duvarını kalinlastiriyomus o yüzden kanama olmuyo ilk gebeligimde 3 ay kullandim ikinci gebeligimde 2 ay kullandim rabbim evlatrinizi size bağışlasın