Benim de annemler gelecek 15 gün sonra, doğumum 30 nisan olacak nasipse, doktorum haftaya belli olur net tarih dedi ama yüzde 90 tarih bu. Bazıları,şehirlerarası yasakları akşam 7 sabah 5 aralığı diye anlamış ama ben öyle anlamadım maalesef 😞 yalnız kalmış gibi hissettim bi an 😔 annemi aradım hemen.Kayınvalidemi açıkçası yanımda istemiyorum ilk zamanlarımda.Çok pipirik,kan vs..görmeye pek dayanabileceğini sanmıyorum ve sürekli covidle ilgili şu şöyleymiş bu böyleymiş diyip duruyor,moralim bozuluyor öyle olunca 😒 Net bilgiyi nerden alabiliriz ? Hey Allahım yaaa,bilinçsiz insanlar yüzünden biz son demdeki hamileler nasıl da zor duruma düşüyoruz 😤😤