Cankizimmm Hamilelere , kronik hastalığı olanlara ve 10 yaşından küçük çocuğu olanlara kamuda idari izin geldi. Hamilelerde ay sınırlamasi var mı ki
ekoglu34 Cankizimmm sanirim tekrar calisacak diyene kadar. Bir sure kisitlamasi yok anladigim kadariyla
katipannee Cankizimmm hem sevindim hem üzüldüm. Üzülme sebebim ben 24 haftalıkken izne ayrılmıştım . 28 hafta olumca geri çağırdılar mecburen 32 gösterip doğum iznine ayrıldım bir nevi hakkım yenmiş gibi hissediyorum 😓😓
Guneyinannesi1 Cankizimmm nasi yani ben dinelyemedim özet gecermisiniz nelere yasak geldi ne zmn sokağa cikma kısıtlaması var
Cankizimmm katipannee Ben 32. Haftada çalışabilir raporu aldım 35. Haftadayim şimdi işte yarın ise gidecem mi çok kafam karıştı benim
katipannee Haftaiçi 19 dan sonra yasak . İller arası seyahat yasak, restoranlar gel al ve paket servis sadece. Öğretim online olacak
Semashbl SevgiBasaran inşallah covid geçirip üstüne 10 gün rapor alıp dinlenmek istedim ne mümkün daha tam iyileşmeden çalıştım inşallah bundan sonrakiler faydalanır
Seydacann SevgiBasaran sadece memurlara olması üzdü ben özeldeyim ama malesef çalışmak zorundayım adalet değil valla bu😔😔
Semashbl Cankizimmm 32 de yine doğum izni başlar demi kızlar yani aktarmak istersek çalışmak zorundayız yine 32 den sonra ben pazartesi 32 oluyorum da 🤷
Ddmbcglu Semashbl çalışmayıp idari izni kullanıcam derseniz kullanamıyosunuz otomatikman dogum izninizden gidiyor 32.haftadaysanız
tazeaane Semashbl bende pazartesi 32 oluyorum çalışabilir alıcaktım ama böyle olunca doğumdan sonraya bu izin de eklenir bence çünkü idari izin mecbur ayrılmak zorunlu
katipannee Cankizimmm ama hafta olarak belirtilmedi önceden 24-32 idi yayınlanacak genelgede belirtilir
Semashbl Cankizimmm yarın ya da diğer gün kesinleşir heralde en iyisi kurumlara sormak olacak sanırım siz nerde çalışıyorsunuz
SevgiBasaran Semashbl Çok geçmiş olsun inşallah dediğiniz gibi hiç değilse bundan sonrakiler faydalanır umarım
Semashbl Cankizimmm ben hemşireyim pazartesi çalışır alıp başlayacaktım bakalım siz yarın falan öğrenirsiniz
Semashbl Cankizimmm evet malesef ama doğum sonrası da rapor almamiza falan izin verilmiyor torpil yoksa malesef 3.5 aylık bebişini bırakıp gelmek zorunda kalan arkadaşlar gördüm imkanlar yüzünden o yüzden istiyorum bakalım zaten olmazsa bir hafta falan gidip bırakmayı düşünüyordum hayırlısı artık hakkımızda