winteriscoming Havvaoz doğum yaptıktan sonra yaşadığınz yerdeki aile ve sosyal hizmetler il müdürlüklerine başvuru yapıyorsunuz doğum belgesi ve kimlik ile sanırım İnternette var gerekli evraklar.ilk çocuk için 300 tl yatıyor tek seferlik bu ödemeler
Gizem_lina05 Havvaoz yatıyor canım aile calışma ve sosyal bakanlıgı yatryo sgk da eşin sgk lı ise süt parası yatryo
Asyaerciyes Havvaoz ilk çocuk 300 ikinci çocuk 400 üçüncü çocuk 600 aile sosyal hizmetlere başvuruyorsunuz ptt den 2 ay içerisinde çekiyorsunuz
Sinemdmrcoglu Asyaerciyes dıgum yapınca mı benım küçük kızım var ıkıncıye hamıleyım bırgun gıdeyım barı
Gizem_lina05 Nundiyebiri onu bilmiyorum canım ama sgk bagkur bir artık diyolar yatabilir belki arastrmak gerek🤔
Gizem_lina05 Ogretmenanne35 tabiki yatıyor canlı doğum olan herkes 300 mutlaka alıyor ilk cocukta kuzenimde orman mühendisi oda aldı bende aldım yanlız bebeğin gecici kimliği cıkacak bi kagıt onunla başvuru yapması lazım