Merhaba 20.haftada rahim ağzı kısalığı dediler 30 mm di daha sonra 24.haftad 25 mm çıktı serklaj konusunda kararsız kaldılar ve yapılmadı. İlaçlarla devam ediyoruz nidicart günde 6 kere, progestan 2 kez bu şekilde 31.haftaya geldik fakat artık çok fazla bel kasık ağrısı çekiyorum bu durumu yaşayan var mı acaba