Elalya Merhabalar detaylı ultrason da bebegimin kalbinde beyaz leke (parlaklik) görülmüştü doğduğunda down sendromu yada kalpte delik olma olasılığı oluyomus boyle olupta bebegi sağlıklı dogan varmi acaba şu anda 33 haftalik hamileyim teşekkürler
Hgemr Elalya yazalı çok olmuş ama bugün ayrıntılı usgde dr kalpte beyazlık var dedi 😔 zamanla geçtiğini söylüyorlar. Sizin nasıl oldu,geçti mi?