Buraya açtığım kaçıncı post bilmiyorum ama gerçekten yıldım.olayı kısaca özetlemeye çalışayım.8 nisanda adet günümdü ben 6 nisanda belirtiler üzerine test yapıp silik çizgiyi gördüm gün gün test yaptım silik çizgi devam etmekteydi ucuz beş TL testlerden bu Arada.11 nisan pazar günü kanamam oldu özelin aciline gittim kadın doğumcu yoktu sadece kan verdim çünkü daha hiç kan vermemiştim değerim 10.01 çıktı pazar günü üç gün gecikmem oluyordu sonrasında başka bi özelde doktorla görüştüm gebelik gözüküyor düşük önleyici ilaç veriyorum dedi neyse aldım içtim. İki gündür bi az bi çok olarak kanamam oluyor ve afedersiniz kan pıhtısı geliyor. Ocak ayında kimyasal gebelik geçirdim öyle birşey yaşadığımı düşünüyorum doktorum ilacı bırakmamamı istedi bugün tekrar kan verdim bekliyorum. Hani artık var yok bi umudum yok da neden sürekli aynı şeyi yaşıyorum anlam veremedim. Eşim dakika başı azaldı mı bence var diyip duruyor ona da üzülüyorum.kadın doğumda sıra bulamadım herşeyime baktırmayı düşünüyorum özel de tuzlu maalesef bugün sağlık ocağında istedim test yaptırmak beni kadın doğuma yönlendirdi. Bilmiyorum umudum da yok da böyle birşey yaşayıp normal bir gebelik geçiren var mı veya neden sürekli kimyasal gebelik olur. Biraz uzun oldu hakkınızı helal edin.teşekkürler