Knber doktorlar genelde emzirilebilecegini soyluyor hatta bazilari kucuk kardes dogduktan sonra once kucugun emzirilip artan sutun buyuk kardese verilebilecegini soyluyor. Bir kadinin iki cocuk birden emzirmesinde sakinca gormuyorlar ikiz annelerinde oldugu gibi. Bence sen doktorunla konusmalisin. Belkide devam etmeni soyler 14 aylik bebegin emiyorsa emsin daha ihtiyaci var neticede