ZehraBasak neden normal dgum için çabanız var suan ? Saglık için mi yoksa tercihiniz doğal yöntem oldugu için mi? Ben size fikrimi beyan edeyim buna takılmayın önemli olan bebeginizin ve sizin saglığınız bunda bişi yok ha sezeryan ha normal ne farkeder ki? Ben hiç takılmadım takılmayıda düşünmedim saglıklı olmaları, olmamız daha önemli 🥰