2020 kız senesi olarak biliniyordu. Coğunlukla kız doğumlar gerçekleşti. Benim etrafımdaki arkadaşlarımda 2020 de hamile kalan yada suan kız bebeklerini kucağına aldılar 😇 sizce bu sene erkek senesi mi ? Ben hamileliğimi öğrendiğimden beri erkek hissediyorum. 12 haftalığım şuan da . Birde resmi anlayan anneler cinsiyeti yorumlayabilir mi 🙏
