Eliftkgz aynen gerçekten şimdi farklı bi özel hastaneden geldim oda dünki doktorun dediğini dedi sadece 1 hafta geride bebek ve baş geliş gorunuyomus bende sezeryan doğumu önermiyorum dedi Aynı şeyleri söyledi yani bol bol protein ve vitamin ağırlıklı beslenirsen 1 hafta arayıda kapatırız sadece karin çevresi 1 hafta geride zaten dedi icim rahatladı yarın gidip imza aticam doğum istemiyorum diye