maria12 Kızlar 4 günlük anneyim. Sezaryen ile doğum yaptığım için ilk günü sütüm az gelmişti, doktor mama takviyesi yapmamı söyledi. Şimdi yapıyorum fakat sütüm artmış mıdır, hala mama vereyim mi bilmiyorum. Nasıl anlarım bunu
Ortmenanne16 maria12 göğüs ucunuzu yani koyu renkli bölgeyi tutun çekin masaj yapın sıcak havlu tutun süt akmaya başlar sıcak teması kanalları harekete geçiriyor ya da direkt sağım yapın o zaman net belli olur
Beyzan maria12 en güzeli bebeğin emmesi önce meme emsin sonra mama verin zaten toksa yemez mamayı. Siz de içtiği miktara göre ayarlama yaparsıniz ama sütün artmasinon tek yolu bol bol emzirmek. Siz sürekli memeyi teklif edin sürekli emzirin
Nasip_kismet maria12 varsa sutun zaten tas gbi olur bi agirlik olur agri olur gosguslerde . Sicak suyla yikayin masaj yapin gogsu akarsa ufak tefek pompayla cekin elinizlede sagabilirnsinz
maria12 Nasip_kismet şu an sol göğsümde sizin dediğiniz gibi ağrı ve bazı yerlerinde sertlik var inşallah vardır sütüm