Merhaba kızlar 39 haftalık hamileyim bugün sezeryan yatışım yapıldı, ilk gebeliğim çatım çok dar olduğu için hiçbi şekilde normal olmaz dedi bende kabul ettim, covid testim çıktıktan sonra yarın sabah sezeryan olucam varmıdır şunu kesin yap yapma dediğiniz bişey çok korkuyorum