Egosto Merhaba 6 haftalık hamileyim kese etrafında kanamam varmış doktor direk bebeği düşürebilirsin dedi böyle bir durum yaşayan var mı acaba
Esraismail Egosto bn yasadım canm ve doktorumun destegi fitil kullanımı yatıp dinlenme ile düzeldi 33 haftalık olduk güzel dinlen üzme kendini pozitif düşün inş rabbim size bagıslasın. Bnm kanamam 10 günde gecmişti doktor bile sasrmıstı
eminedlmnn Egosto bende de vardı kese etrafında iki kanama alanı pregestan verdi 10 günde sonra tekrar gittğimde çok az kalmıştı sonra geçti şuan 25 olduk sende sağlıkla kucağına alıesın inşallah
Egosto Esraismail çok sağolun ben ilaç kullanmıyorum çünkü 1 yaşında bebeğim var emziriyorum emmeden asla uyumuyor.ilaç almayacaksan dinlen dedi doktor sizinki de büyükmüydü kanama alanı
Esraismail Egosto alttan fitil verdi agızdan ilac almadım bn evet büyüktü bnm ilk gebeliğim birde cok kötü üzülüp aglamıstım sürekli yattım dinlwndim namaz ve lavabo hariçi kalkmadım rabbim nasip etti evladımı cok sükür