Nurselisahin Kızlar selamlaarr🤗 Şuanda 23 haftadayım bugün sağlık ocağında takibimi yapan ebe aradı yarın kontrol için sağlık ocağına çağırdı ve tetenoz aşısı olacağımı söyledi. Hamileliğinde tetenoz olan varmı neden yapıyorlar bilgisi olan paylaşabilir mi olmadan önce doktoruma sormama gerek varmı sizce ??😐 Teşekkür ederim şimdideenn 😊
Nupelda Nurselisahin ben dün yaptırdım korkulacak bir şey yok ama sonraki gün kolunda ağrı oluyo biraz hareket ettirmekte zorlanabilirsin doktor bebeğim doğunca bu iğneden onada yapılacağını söyledi
Nurselisahin Deniz2961 eydaNurParldar Ya teşekkür ederim kızlar benim haberim yoktu böyle bişeyden telefonda öğrenince biraz korktum hamilelikte fazla panik oluyor biraz 🙈 Sağolun teşekkürler 🤗🌸
eydaNurParldar Herkese yapılıyor tetanoz biZden çok bebekler için gerekli onlar şuan çok korumasız olduğu için. Dr a danışmanıza gerek Yok çünkü hepimiz oluyoruz. İki doz 🙄
KaderKaya Tetanoz aşısını doğum esnasında kullanılacak aletlerden biz ve bebeğimiz enfeksiyon kapmasın diye yapıyorlarmış canm ben doktoruma sordum yaptır bi sakıncası yok tam tersine yararı var sakıncalı olsa devlet takibini yaparmı dedi ve iki doz yaptrdım ben artık kalanlar doğumdan sonra 🤗
Nurselisahin KaderKaya Cekuli Yoncaarslan Nupelda Çok teşekkürler kızlar sabah 1 doz yaptırdım doktoruma sorucam ona göre 1 ay sonra 2. Dozu yaptırıcam çok teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için 🙈🌸🤗
Cekuli Bence doktorunada sor canım mesela benim gittiğim iki doktor gerek yok dedi ama ben yaptırıcam bi kaza olur olurda sezeryan olurum yada epizyo felan olur güme giderim ameliyat aletinden felan şanssızım ben çünkü garanti olsun😅
Esen Bende yaptırmadım ama benim düşük riskim vardı doktorum istemedi o yuzden yapılmasını sen yinede doktoruna sor da öyle yaptır bence