Merhaba arkdşlar, bugun doktor kontrolerm vardı, 10 haftlık hamileyim 2 hafta sonra 2′li tarama testi istedi doktorum, sonucun %90 dogru çıkabileceğini , amerikaya gönderilen kanın ise %99.9 dogruluk payı oldugunu soledi ve fiyatı 5 binlira. Kararı bana bıraktı szin aranızda yurtdışına gönderen varmı veya yurtdışına göndermek çok gerekli bişeymi biraz kararsız kaldım