Merhabalar idrar yollarım da enfeksiyon olduğu için geçen hafta gittiğim doktor kontolünde doktorum antibiyotik tedavisine başlayalım dedi bende kabul ettim yalnız antibiyotik beni ishal yapıyor 12 saatte bir tüketmem gereken ilacı günde 1 taneye indirmeme rağmen hala ishalim devam ediyor acaba endişelenmem gereken bir durum var mı 12+4 günlük gebeyim