Hayırlı ramazanlar güzel anneler,24+2 deyim kızımla pazartesi günü doktor randevum vardı bebeğin kilosuna 540 gram dedi ama çevremde bu haftalardaki bebekler 700 gram ve üzeri hangi arkadaşımla konustuysam.. Bebeğimin kilolu olması değil isteğim sadece aklıma takiliyor haftasına göre çok mu zayıf 😐 sizinkiler bu hafatada kaç gramdi