Öncelikle hayırlı ramazanlar güzel anneler 😍 benim son adet tarihim normalde 24 Ağustos. Sık sık doktor değiştirme durumunda kaldım maalesef, her gittiğimde farklı bi tarih ayarlandı geç döllenme olmuş. En son devlet hastanesine düzenli gitmeye başladığımda 7 Eylül olarak söyle adetini dedi doktor, daha sonraki kontrollerde tekrar değiştirdi 30 Ağustos dedi bu sefer. Bebekte bi gelişim geriliği yoktu her türlü kontrolü yapıldığında normal çıkıyordu, geç döllenmeden dolayı sürekli tarih değişti. 26 haftadan sonra özele gitmeye başladım randevu sıkıntısı yaşadığım için, bu doktoruma da hep 30 Ağustos dedim adetimi, şu an 32 hafta olmam gerekiyo adetime göre ama bebeğim bütün ölçümlerde 1,5 hafta geride çıkıyo baş göbek bacak ölçümü yapıyo kilosu boyu herşeyi 30+4 uyumlu çıkıyo, bu doktorum da gelişim geriliği yok adet tarihinden kaynaklı dedi. Başına böyle şeyler gelenler var mı 🤗 şükür bebekte bi sıkıntı yok içim rahat ama şu tarih değişikliğinden çok kafam karıştı artık 🙈