Merhaba kizlar 33 haftalıkken doktora gittiğimde bebeğin dogum pozisyonunda olduğunu kafasının olmasi gerekenden asagida olduğunu söylemişti doktorum şuan 35 haftaligim bugün.ise ters döndüğünü bu haftalardan sonra dönmesinin düşük ihtimal olduğunu boyle olursa sezeryan olacağımı söyledi basina böyle bisey gelen varmi bu durum normal mi