Ebru1654 Kızlar gebelikten dolayı sağlık ocağında aralıklarla kan-idrar testi istiyomular bi bilginiz varmı?gebelik takibi nasıl oluyo?
Betl Ebru1654 Ben evde test yapıp öğrendiğimde kesinleşmesi amacıyla bir kere kan vermiştim sonra kalp atışı duyunca bilgilendir demişti başka birşey demedi kansızlık falan olursa onun için kan istiyor
patuli Ebru1654 kalp atışı alınca gidip söylüyosunuz onlar size kayıt açıyor. Belirli zamanlarda çağırıp gerekli tahlil vs. Yapıyor
Enk3333 Ebru1654 evet ben ayda 1 de oraya da kan idrar veriyorum ama hemşire arıyordu beni bazen de çünkü bebek için de aşı içinde oraya gidileceği için sor istersen bi gavisconu D vitaminini B12 ti bana orası veriyor mesela
Girlsmomm Ebru1654 aramalarını beklemeyin gidin kan verme tarihi aşı tarihinizi alın şu an pandemiden dolayı yoğunlar ben aramasını beklemeden gittim