Merhaba arkadaşlar 34+4 haftalık gebeyim. Dünde yazmiştim bebeğin suyu az Diye. Dr ciğer geliştirici iğne verdi dün ve bugün iki doz vuruldum. Ama az önce yüzümün baya Bi kızardığını gördüm ve yanma var. alerjik birşey olduğunu düşünüyorum ama doktora gitmeli miyim bilemedim benim gibi yan etki gören var mı aranızda