Svmmhv Merhaba , 25 haftalık hamileyim, Konroller icin Sefaköy Medipol hastanesine gidiyorum doğumuda orada düşünüyorum ama kararsızım. Yenidoğan ünitesi yokmuş sanırım. Oraya giden yada daha önce dogum yapmış olan varsa bilgilendirirmisiniz.🙂
Anne18 Svmmhv 32 haftalıjken suyum geldi doktorum dönüp te bakmadı bile doğum başlamıştı ortada kaldık resmen ypgun balım ünitesi yokmuş resmen perişan olduk
Anne18 Svmmhv gebelik zehirlenmesi yaşadım doktorum fark etmedi mahvetti bizi şikayet edeceğim doktoru
Svmmhv Anne18 Yaa gercektenmi😔 Benimde bebeğin eşi önde olduğu için sezaryenle erken doğum olabilir. Sizin doktorunuz kimdi peki
Armanc Ben serıfe Tuğba kahramana gıdıyorum ılk hamılelıgımdede ona gıttım gece acıl doğum oldu 31 haftalıktı bebeğim yoğun bakımda kalacagı ıcın medıpol megaya sevk ettıler ambulansla. Sımdıde yıne oraya gdıyorum hastanyı sevmiyorum ama doktorumdan memnunum.
Ftmagull Svmmhv şerife tuğba kahraman hanıma gidiyorum maşallah çok ilgili çok memnunum doktorumdan ama doğum için bende duymuştum yenidoğan ünitesi hakkında