Sdfblgn canım bende 7. Haftadayken başladı kuyruk sokumunda ağrı, ortopedistte gittim ağrı için daha çok erken 15-16. Haftada başlar normalde ama şu an hiçbir şey yapamayız dedi. Oturma simidi önerdi. İş yerinde oturma simidine oturuyorum şu an 14. Haftadayım çok şükür baya azaldı. Eğer evdeysen sende oturma simidi al oturacağın zaman hep ona otur. Şu an tek çaresi bu malesef 😪