Arkadaşlar merhaba 6,5 haftalık hamileyim enfeksiyon çıktı bende akıntım çok oluyor, çok nadiren bazen akıntım kahverengi geliyor. Doktorum gördü enfeksiyon olduğunu hiç birşey söylemedi önermedi. Bol su içiyorum suyla atılması mümkün mü ? Daha önce bunun gibi sağlık sorunu yaşayanlar oldu mu