Tugba0654 Sonuçta doktor uygun görür olur der ama yok bekle 39 olsun bari 38+5 olsun demeleerrr🤷🏻♀️😣
Arifcaninannesi Tugba0654 37+6 da oglumu dogurdum simdi 27+4 um bu bebegimide 38e girdigim gun 26 haziranda alacak doktorum
Bsmlh Tugba0654 benım 37+2 zorunluluktan ama geçen dediği tıpta 36+3 sonrası sakınca yok mecburuz yani dedi
Busbushatun Tugba0654 yanı bı zorundalık yoksa benm doktorum sancıları beklemek gerektıgını soyluyor normal dogum surecınde baslaması daha ıyıymıs
emineveminigi Tugba0654 benimde 38+1de 26nisanda olucak sezaryenim doktor iki üç gün farketmez 29una kadar gün secebilirsin dedi