Serappp14 Hanımlae bugün randevum vardı kese gecen haftaya kıyasen guzel gelısmıstı bebek zor gorundu gec dollenme olmuş dedı 5+4 e uygun dedi kalp atısı haftaya duyarız dedı boyle olması normal dedi bebek bile zor gorundu basta bos gebelık dıye cok korktum
Serappp14 Elcnbykckr bebek gorundu allahtan zorda olsa yoksa kendımı yer bıtırırsım umarım duyarım haftaya🤲
Busrasener43 Benim 6+2 de sadece kese gorundu garanti olsun diye 8. Hafta da gittim kalp atisini duydum normal yani korkmana gerek yok
Serappp14 Busrasener43 normal yanı duydugıma sevındım vala bu haftada nasıl zor gorunuyo dıye kendımı yedım ya😅
Busrasener43 Serappp14 yok geç döllenme gibi bişey dememişti doktorum çok küçük oldukları için normal bi durum demişti 7.veya 8. Haftalarda rahatlikla duyulur demişti biz şimdi 21 haftalık olduk tabi
Serappp14 Ayseyavuz yumurtlama donemınden sonra yada sonuna dogru gebe kalınca ultrasonda daha gec gozukuyomuş gercektende ole oldu bende yumurtama donemınde korunuyodum sonradan bırakmıstım