Benim de 9 haftalıktı kese gelişimi bozuk olduğu için bebek gelişmemiş dün kürtaj oldum.
İnanın çok basit bir operasyon, psikolojik olarak çok ağır ama bedensel olarak genel anestezi yaptıkları için hiç bir şey hissetmiyorsun
sonrasında da hiç agrım olmadı benim çok şükür
kendisinin düşmesini beklemek daha kötü dedi doktorum sonrasında parça kalırsa yeniden kürtaj yapmak lazım dedi
Allah yardımcınız olsun