Senay1 ben normal yumurtamı zeytinimi peynirimi domates salatalığımı her sabah yiyorum ama beyaz ekmek değil tam tağıllı ekmak tüketiyorum 1 2 dilim zaten bir süre sonra ekmeksiz de doyuyorsun kahvaltıda yada ara öğünde ceviz badem fındık kaju çiğ olarak tüketiyordum o haftalarda öğlende bir sebze yemeği yada köfte falan yanına bir kase çorba bir dilim ekmek tüketiyordum. Ara öğünde yoğurt süt ve meyve . Akşam max 7 de et tavuk balık yanına salata çorba yada sebze yemeği yanına bulgur pilav makarna çorba yada bakliyat yemeği seçiyordum listemde çok çeşit oluyordu porsiyonlar 3 5 kaşıklar sınırlıyorduk ki zaten sürekli birşey yediğin için bazen onu bile yiyemiyosun. 9.30 dada meyve ve yoğurt süt falan tüketiyordum şuan pırsiyonlarım birazdaha arttı haliyle haftamdan dolayı ama her hafta listem değişiyordu kan değerlerim 28 de çok az düşmüştü sadece başkada hiçbir sıkıntım olmadı