BraAkayBulut Merhaba kızlar 22.haftamdayım yolculuk sonrası kanama ama peçeteye gelecek şekilde bir kere oldu tabi ki çok ama çok korktuk sürekli yatıyorum köyde olduğum için hastaneye hemen gidemedim en kısa zamanda gideceğim tabi ki .. . Sizce bu ne anlama geliyor tedirginim biraz tekrarı olmadı ama bebeğimin hareketleri gayet normal belimde ağrı oluyor ayakta durunca sadece tecrübeli anneler yardımcı olabilirse çok sevinirim🙏🏻
BraAkayBulut BraAkayBulut Bu arada kızlar yola çıkmadan önce rutin kontrollerimi olmuştum ve hiç bir sıkıntı görünmüyordu doktorum dinlenerek gittiğim sürece hiç bir sıkıntı olmayacağını söylemişti aksi takdirde yola çıkmazdım tabi ki