Serapcinar Normal doğum sonrası 40 çıktıktan sonra hemen hamile kalanlar var mı var ise sıkıntı yaşadınız mı hamilelikte yada hemen hamile kalmanın bir zararı var mı bilgilerinize ihtiyacım var şimdiden teşekkür ederim 🙏
aysimaninannesi58 Bebeğim beş aylıkken beş haftalık olduğumu öğrendim. Kızım küçük olduğu için emzirmeye devam ediyorum. Sadece mide hapı kullanamıyorum benim için o kötü😔 ve bide sezeryan oldum doktorum sorun olarak bişey demedi
Serapcinar aysimaninannesi58 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin bende acaba hemen hamile kalsam vücudum için kötü mü olur yoksa bebek gelişimi için kötü bir durum mu