Kızlar biraz olsun iştahım açıldı size bir sorum olacaktı oruç olanlar varsa hakkını helal etsin lütfen dışardan yemeyi özellikle hamburger tarzı doktorlar çok tavsiye etmiyor ya bende mesela shitzeli alsam kızartsam kendim tavuk burger gibi yapsam en azından sizce zararlı mı olur yine