Aytulengin Merhaba bugün 2.triemester detaylı tarama yaptırdım bebeğinin böbrek çapı 0-4mm aralıgında olması gerekirken 5mm yı geçmiş doktor takip etmek gerek dedi .Bu durumu yaşayan var mi?
Zhrnc Aytulengin been Bi böbrek 4.9 diğeri 5.0 dı İki hafta sonra gittiğimde 4.5 olmuştu Daha sonrasında doktorum söylemedi önemli değil değerler yüksek değil dedi Erkek bebeklerde çok olurmuş