HilalSallahoglu Merhabalar arkadaşlar, hastane çantası için hazırlık yapıyorum, biberon ve emzik hangi marka model tercih ettiniz fikirleri alabilir miyim?
oykuduru21 HilalSallahoglu ben emziği avent soothie aldım biberon koymadım çantaya çünkü ilk biberona alıştırmak iyi değil şırınga kullanırım aksi durumda
Meriiii9 HilalSallahoglu Ben phılıps avent oneririm 20 gunluk bebegım emziği tuttu ama bagımlı da degıl arada bi veriyorum biberonu da kullandım az az geldiği için meme reddi yasamadım Cok sukur emzik phılıps avent ultra air almıstım
Fatosbartu HilalSallahoglu hastane çantasına emzik biberon koyma canim hemsirelerde istemiyor bide ihtiyac olmaz sadece kaşık yada şırınga koyabilirsin olası bi aksilik olursa mama vermek için ben e bebekten kutulu silikon mama kaşığı aldım her ihtimale karşı